Återuppstånden.

Bloggledigt, alltså. Men inte längre. Fr.o.m Nu tillbaka.

Efter allt jobbande, festande, fixande & trixande å det senaste, så fanns det ett rejält behov av att bara stänga av lite. Eller ganska mycket. Mobiltelefonen stängdes av och den frivilliga saknaden av internet funkade för en gångs skull ganska bra. Det blev en variabel helg med både lugn och diverse dårskap med dom bästa av vänner. Ska återkomma till det, och till mitt nya Gudfaderskap och lille Erik, snart. Så nu känner jag mig utvilad, eller åtminstone redo för fortsättningen. På livet.
Jag är återuppstånden. We're back in business. Let´s go girls.

Kommentarer
Postat av: Tomas W.

På tiden!! Verkligen!!

2008-08-25 @ 15:34:59
Postat av: Ullis

Har sett fram emot att du skall "återuppstå"!!!Älskar din blogg!!Puss och Kram Ullis

2008-08-25 @ 20:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0