Virus?

Jag är kurerad. Jag vet inte hur det gick till, men om det nu var nån sorts virus så är det borta. Jag är inte den ende som är, eller har varit, drabbad. Så gott som alla jag pratat med uttrycker ungefär samma sak: Det är ok att vara på jobbet, men jag kommer inte igång. Det är så segt.

Precis så har det varit i precis en vecka. Mycket arbetstid, men lite gjort.
Idag var "viruset" som bortblåst. "Ändan ur vagnen" och full fart framåt (nåja, nästan iaf).
Fråga mej inte vad som hänt.

På måndag är det premiär, eller nystart. Säsongens första program ska beträda den radioaktiva arenan. Trots all min erfarenhet, och tusentals program, så känns det alltid lika spännande. Den här gången så har jag dessutom en ny kollega, en sidekick (eller sidspark som vi säger) vid min sida. Det gör det hela ännu lite mer pirrigt. Och roligt.

Kommentarer
Postat av: edo

Du, jag känner precis så, men mitt virus hänger kvar. Sååå jävla trööött.

2008-08-21 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0