Vita skor = Felinvestering

Jag undviker oftast ljusa kläder. Anledningen är enkel. Det är någon form av en psykisk abnormitet som fortplantar sej till den fysiska ergometrin och renderar i att exempelvis innehållet i ett vinglas eller en kaffemugg exploateras på mina klädesplagg. Väljer jag att ha mörka kläder så spiller jag inget, och skulle jag (mot förmodan) göra det så syns det inte.

Med nyss erkända erfarenhet av ljusa kläder så är det för mej en gåta hur jag, tidigare i somras, kunde införskaffa ett par vita skor i tyg!!! Jag kan minnas att dom verkligen var vita. Då. Vid inköpet. Dom har dessutom antagit nästan samma vita nyans vid ett antal tillfällen då jag tvättat dom i tvättmaskinen. Detta tillstånd har dock varit nästan som en hägring eftersom jag så snart dom hamnat på fossingarna igen antagit en mera smutsvänlig aproach.

Mitt ivriga tvättande av skorna ifråga har nu gjort att gummisulorna tröttnat på textildelen. Därför har de tu börjat separera. Jag önskar dom lycka till i sina respektive nya liv.

Kommentarer
Postat av: Sofie L

Råd: Köp svarta skinnskor som du kan torka av.

2008-08-20 @ 16:17:31
Postat av: Henke

Sympati sympati sympati. Same same same. Kraam

2008-08-20 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0