Julmånad

Så blev det december helt plötsligt. Idag kan man öppna första luckan i adventskalendern. Förutsatt att man har en. Skaffa en! Gör det! Gör det genast! Eller inte...

Idag är det dessutom "Världsaidsdagen".

Det har hänt massor sedan jag senast skrev ett inlägg. Jag vet inte ens var jag ska börja.
Därför: Låt mej sortera tankarna så ska jag inom kort återkomma med valda delar av senaste tidens skeenden. Är f. ö lite sur för att snön nästan var bortregnad här hemma när jag kom från Stockholm igår.

Men förutom det så gillar jag december. Jul är ju en  fräck högtid och dessutom fyller jag ju år. Bara en sån sak...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får du fan skärpa dej!! Skriv!!

2008-12-03 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0