Götheborg

Har jobbat idag. Gjorde ett "break" i semestern och jobbade som konferencier vid invigningen av ostindiefararen "Götheborg" när den ankom Sundsvall. Förutom att det är najs att få lite "extrakulor" så är det roligt att jobba med nåt som jag inte gör varje dag, men som jag ändå behärskar. Riktigt kul. Som grädde på moset: Toppenväder.

Kul också att se ett sånt jätteprojekt som det här skeppet är. Det väcker inte minst tankar som fanns när jag var grabb och sprang runt med svärd och lapp för ena ögat. Har ni möjlighet. Gå och titta på skeppet "Götheborg".
Hinner tyvärr inte blogga så mycket idag, men läs mer här
Thanx Dave. Thanx Päggie. Hörs everyhopa!

Kommentarer
Postat av: Stefan E

Jag var ner nu på lunchen o spanade in Götheborg....Mäktig skuta det där du...tyckte jag såg dig där med lapp för ögat o lösskägg ;))

2008-07-24 @ 13:13:48
Postat av: Magstar

Jorru Stefan.. Det kan ha varit jag, men eftersom rekvisitan i fråga är mental så förvånas jag över att du såg den.

2008-07-24 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0