Jag hyllar kreativiteten

Jag har inget fönster på min toalett. Därför kan man inte släppa ut ångan efter en dusch eller vädra ut doftsegmenten efter "det stora". Av den anledningen köpte jag en doftspray, eller luftfräschare (som det står på sprayburken). Anledningen är förståss att man efter avslutat besök kan parfymera bort sina små odörer genom ett enkelt handgrepp. Så långt, allting gott.

Problemet är att doften är.. Hmm.. Låt oss kalla den suspekt. Tillverkaren har väl inte direkt satsat på kvalitetsdoft. Snarare tvärtom. Det står iofs"lemon" på sprayburken, men det luktar mer som om fabrikörn ifråga kommit över ett sorgligt parti med lågprisparfymer, för såväl män som kvinnor, och sedan mixat ihop det med nån avart från citrusfamiljen. Det luktar "farmor har bajsat och det verkar som om hon ätit en bit av farfar och lite fisk samt gamla citroner".

Det luktar inte gott, men jag sprayar ändå.
Som sagt: Inte gott, men jävligt kreativt av tillverkaren.

.

Kommentarer
Postat av: nille

Den doften verkar inte vara något att leka med. Hahahaha.

2008-07-21 @ 13:07:40
Postat av: Kattis

Vill man provlukta eller inte? Spännande på sitt sätt, eller kanske inte. Kramar.

2008-07-21 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0