Promenera fort

Egentligen ska man inte blotta sina tillkortakommanden.
Ska man ändå göra det så kan man ju vänta till dom inträder.

Imorse började jag "mitt nya liv".
IGEN.
Klev upp en timme tidigare än vanligt, klädde mej i ett par mjukis-adidas, pluggade in iPod-lurarna i öronen, steg ut genom dörren och  "Powerwalkade" (promenerade fort) i 30 minuter.

"Min nya start på dagen kommer att skänka mej nya energier under resten av dagen"
Det var vad jag tänkte. Sanningen blev en annan. Två timmar efter promenaden så pågår fortfarande eftersvettningen och jag darrar lite lagomt klädsamt, typ Parkinsonvarning. Skulle med glädje lägga ut skrivbordet och stolen på Blocket och istället införskaffa en säng och en rullator. Fortsättning följer.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ambitiös kille.

2008-07-01 @ 14:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0