Sjuhundrafyrtiosex

Som regerande världsmästare i "hitta anledningar att fira" så har jag missat att jag bloggat drygt ett år (vilket väl är en finfin anledning till lite partäj?). Jag tog iofs en paus på 3-4 månader, men likförbannat så var det den 6:e juli 2007 som "Magstar" såg dagens ljus.
746 inlägg har det blivit. Efter lite matematiska åthävor så har jag räknat ut att jag presterat ca 2,7 inlägg om dagen. Jojo. Detta betyder att dagens anledning till firande redan är bestämt. Jubileumsfirandet kan börja. Bättre sent än aldrig. Imorgon firar jag att det var fredag igår.

Kommentarer
Postat av: Krikelin

Grattis, eller något liknande. Ha en bra dag.

2008-07-11 @ 11:59:58
Postat av: Hannes

Var det inte du som sa i samband med feströkning att Livet är en fest så jag röker hela tiden?? Saknar din skarpa hjärna, dina sarkasmer och galenskap. Kom till Sthlm snart. Kramar.

2008-07-11 @ 16:44:31
Postat av: Magstar

Saknar dej med, Hannes, trots din avsaknad av skarp hjärna. Men du har ju andra kvalitéer. ;-)

Kommer kanske ner förr än du anar. Tack för orden iaf, dom värmer.

2008-07-11 @ 16:47:49
Postat av: Hannes

Satt du vid datorn och väntade på min kommentar? Hahaha. Dej vet man aldrig var man har. Ha en bra helg. Hoppas du hittar kärlek. Det är du värd. Kram.

2008-07-11 @ 16:54:22
Postat av: Magstar

Kram. Alla.

2008-07-11 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0