Börja om från början

Så hände det igen..
Nätverket på hemmaplan packade ihop, kukade ur.  Igen.
Bristen på nån form av kunskap om nätverk och datorer, förutom hur man kopplar i och ur caps-lock, blottade sej igen. Blottade sej gjorde också min relation till nätverksamhet. Helgen har varit lite väl abstinent. Att inte kunna kolla mail, blogga, läsa tidningarnas webbsidor orsakade bl.a återfall i rökning. Två (2) st mentholciggisar har fyllt mina lungor och stillat irritationen över min inkompetens.

Nu är det måndag. Drygt en vecka kvar till semester. Vet fortfarande inte vad jag ska göra när ledigheten inträder. Bara en enda dag vet jag vad jag ska göra... "Skönt" säger någon, "skrämmande" säger jag.

Kommentarer
Postat av: Pontus

Skönt du är tillbaka. Blev nästan lite orolig då inläggen uteblev. Pyss

2008-06-30 @ 09:30:18
Postat av: Jonas, Uppsala

Ha en bra vecka.

2008-06-30 @ 11:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0