Call me Saida, eller nåt...

Lite tajt om tid, hinner inte blogga som jag brukar. Tom i huvudet dessutom.
Men...

Tror ni på "sånna där konstigheter"??
Förra veckan drömde jag om min kompis pappa. Jag har aldrig träffat honom,
han har bara nämnts fragmentariskt vid nåt tillfälle.
Jag visste inte att han var sjuk. Fattar inte hur han hamnade i min dröm.

I drömmen såg han ut som min kompis, men äldre och fetare.
Imorse kom min kompis, som jag inte sett sen förra veckan, 
och berättade att hans pappa dött och att han nu begravts.

Är inte det lite spooky, så säg?
Jag berättade om drömmen och kompisen bekräftade att han och
hans pappa var väldigt lika varann, men att pappan var fetare...
Hujedamej.


Kommentarer
Postat av: Krikelin

Lite halvkonstigt kan man tycka, men fräckt på samma gång.

2008-06-10 @ 18:04:14
Postat av: Anonym

Pappan kanske vill skicka ett meddelande eller nåt. Du kanske "har nära" till andarna. /Myrra

2008-06-11 @ 09:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0