Lite snyltande

Förra veckan var det nåt som "packade ihop". Vet fortfarande inte om det var själva bredbandet som fuckade eller om det var routern eller... Jag är totalt misslyckad vad gäller datorer när det kommer till annat än själva användandet.

Hur som helst (eftersom jag har vissa behov) så bestämde jag mej för att snylta.
Jag snyltade på nån grannes trådlösa uppkoppling. Vederbörande kallar sej "Sombrero". Eller i alla fall hans/hennes nätverk. Jag undrar hur herr /fru Sombrero ser ut. Och om han/hon skulle bli glad om han/hon visste att jag satt här och snyltade på hans/hennes uppkoppling några dagar. Förmodligen inte så... Hatten av !!

Vad felet egentligen var har jag fortfarande ingen aning om. Men det funkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0