Livet är en fest

Kan man fira så ska man fira. Har jag hört...
Snart så stundar ju nationaldagen.
På fredag kan vi ystra av sol, flaggor och svenskhet parta
värre än nånsin.
Tycker någon att väntan på nationaldagen blir för lång så
kan jag rekommendera "Internationella dagen för barn
som blivit offer för aggression",
som infaller på onsdag, eller
"Världsmiljödagen" som är på torsdag.

Jag hoppas ni inte missade gårdagens anledning till party-
hattar och serpentiner, det var ju både "Mjölkens dag" och
"Mobilfria dagen". SAMTIDIGT!!

Själv tar jag det lite lugnt, jag har inte hämtat mej från firandet av "Vaginadagen"
den 29:e mars, men jag är nöjd bara jag är pigg till den 1:a juli
då det är "Falukorvens dag".


Kommentarer
Postat av: Lage

Jag säger bara: Det finns alltid anledning till party.....bara man vill tillräckligt mycket! Go on Mange!

2008-06-02 @ 22:46:55
Postat av: Thomas T

Jag hänger på. Klart man ska festa. Men behöver man ursäkter? Juste blogg.

2008-06-03 @ 08:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0