Som Uffe, men tvärtom.

Det är sant. Såå jäävla sant.
Man går upp i vikt när man slutar röka.

Det är snart 11 månader sen jag slutade med all form av nikotin.
"Bra för hälsan" tänker vän av ordning.
Det vete faan..

I höstas, efter avslutad nikotinfest i 20 år, drabbades jag av bältros, influensor, balansproblem, förkylningar.
Det kan iofs vara åldersrelaterat (är skitgammal), men jag har typ aldrig varit sjuk innan jag slutade med nikotin. Då kom allt. Inte som ett brev på posten, utan mer som en smäll på käften. Efter ett par pencillinkurer och massa cortison så återvände jag till livet. Det fetare livet. Jag har väl aldrig varit nån "smärtis", men min rondör har varit hanterbar. Tills nu!!!

I sanningens namn... Jag fick det som Ulf Larsson förlorade!! TACK GUD!! Not..
Resultat: Lever i livet i töjbara kläder, typ tält av stretch. I am Barbapappa.
Det är därför det serveras "varma koppen" (lök&potatis) till middag och ett äpple till efterrätt.
Framåt midnatt bryter jag, precis som vanligt, samman och slukar ägg, tomater, hårdbröd samt vitt vin och chilinötter. Imorgon är det jag som börjar röka igen. Halleujah!!

Kommentarer
Postat av: Danne

Lycka till med nystarten på rökningen.

2008-06-24 @ 11:01:04
Postat av: Anonym

Hoppas det löser sej. Ta i. Klarade du kvällen/natten?? // Simon

2008-06-24 @ 11:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0