Crocs

Jag försöker verkligen att vara både ödmjuk och tolerant, men i förhållande till vissa
företeelser är det omöjligt. Jag mötte en bekants bekant. Han hade djävulens eget vårtecken på fötterna. Jag skriver det, kan inte ta orden i min mun: "FOPPATOFFELN".

Jag märkte att jag nästan skämdes lite. Skämdes på hans bekostnad, för honom. Det var nästan så att jag hade svårt att möta hans blick, jag flackade, tittade bort.

Tror han ville prata mera.
Men, men...
Så går det när man har taskig smak.                     

Kommentarer
Postat av: Jonny G:son

Dom är verkligen APFULA dom där tofflorna.

2008-05-23 @ 01:32:59
Postat av: Ullis

Något av de fulaste man kan sätta på sig! Var glad åt att du inte jobbar på mitt jobb. Där blir man utsatt för dessa var man än tittar.

2008-05-26 @ 20:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0