Just so...

Jag vet inte fullt ut varför, men jag saknar Fredriksudde.
Det var där jag bodde, hade mitt hus.

Att bo mitt i smeten, i city, är finemang, men jag saknar havet, hönsen,
veden, huset, närheten till grönskan...
Jag saknar närheten till livet, det riktiga livet.
Tänker på alla svordomar, våndan, fixandet...
Ibland mer jobb än njutning, men oftast jobb OCH njutning.
Saknar stjärnhimlen, himlavalvet, som inte syns i stan med all belysning.
En doft av hav och fukt i luften. Det saknar jag just nu.

Sen saknar jag Estrellas vickningschips.
Men på ett annat sätt.

Kommentarer
Postat av: Anki E

Jag blir ledsen för din skull. Vet typ hur det känns. Kram på dej.

2008-05-19 @ 18:07:16
Postat av: Anonym

Fint

2008-05-19 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0