Puss

Igår var det nytt "besöksrekord" på min blogg sedan jag började blogga igen.
230 unika besökare. Glad! Men en bit kvar till "gamla meriter".
Det är förståss glädjande att ha många (?) läsare, men jag hävdar ändå
att jag företrädesvis skriver för att det är kul.
Tycker t o m att det på sätt och vis var enklare då det var 14 läsare.
Prestationskravet var lägre och det renderade i bättre inlägg. Tror jag.
Men.. Klagar faan inte!!! Det är dessutom jag som "lägger ribban".

Förutom det skojsiga i att många (tycker jag) läser min blogg är att det kommer
mer och fler kommentarer. Jag vet jag borde kommentera kommentarerna mer
än vad jag gör. Sorry. Ska bättra mej. Tror jag. Hoppas jag.
Kan f. ö inte låta bli att fundera på vilka ni övriga är, som inte kommenterar.

Vill på detta enkla sätt säga tack (typ) och skicka en puss till:
* Ullis - Jag blir glad när jag tänker på dej, också..
* Palle - För återkommande kommentarer.
* "Lage" - Anders! Anade att "Lage" var du. Love u.
* Stefan E - Glad att du läser och kommenterar. Måste ses snart.
* Drugan - För bekräftelse...
* Anki - För empati
*
Håkan - Respekt!
* Malin, Timo, Toyboy, Joakim, Linn och en del andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0