Svara på det du

Vaknade kl 09.15. Loggade in på msn.
Min "bästis" var redan där. Han tyckte det var kul att vi bägge två var på plats så tidigt på dagen, och därför kunde ta del av varandras vakenhet. "Bästisen" konstaterade torrt att vårt tidiga uppvaknande troligen är ålderrelaterat. Må så vara.

Jag undrar hur Gud (eller vem/vad det nu var tänkte egentligen).
Jag menar: Varför vaknar man tidigare när man blir äldre? Ju äldre man blir desto mera orkelös blir man. DÅ borde man ju sova. Istället klivs det upp i ottan bara för att konstatera att: "Idag orkar jag inget för jag är gammal, men vaken det är jag". När man är ung och kraftfull borde man ju ta till vara tiden och inte sova bort den... Jag fattar ingenting.

I ren förnekelse sov jag iofs till kl 16 för bara bara två veckor sen.
Jag är m a o inte gammal, bara en bra bit på väg.


Kommentarer
Postat av: Magnus Greger

Det där är upphov till intressanta diskussioner. Kul tanke och kul blogg.

2008-05-17 @ 15:36:32
Postat av: Anonym

Kan jag ana en ålderskris? hehe / Micke

2008-05-17 @ 16:44:12
Postat av: Therese

Jag är ung men sover inte länge.Är jag gammal i förtid?

2008-05-17 @ 17:53:23
Postat av: Kalkyl

Tiden för uppvaknande är också relaterad till när man lägger sej. Mvh Professor Kalkyl

2008-05-17 @ 20:58:37
Postat av: Jonas, Uppsala

Jag kom att tänka på om man verkligen har bästisar i vuxen ålder?

2008-05-17 @ 21:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0