Magstar-lördag

Vågar jag berätta vad jag gör just nu...?
Okejrå..
Jag tittar på "Dansbandskampen" i SVT1. En kamrat (Thomas) sitter med i juryn och jag tycker (lite motvilligt) att det är ganska underhållande. F.ö har det varit en sån där lagom nice lördag.

- Åkte med en god vän på loppis/2:a hand och hittade en matta och ett schysst bord.
- Fortsatte till Mio och beställde en Lamino-fåtölj.
- Vidare landade vi på "Dollarstore" och handlade hundbajspåsar, tuggben och ett "guldfat".
- Sedan fika med gott bröd.
- Långpromenad med Frankie The dog.
- Nu: Vitvinssippande och ostbågsknaprande.

Ja, ungefär så har min dag sett, och ser, ut. Detta renderar i detta relativt meningslösa inlägg, men ni vet hur det är med bloggstressen. Man måste ju skriva nåt...



Kommentarer
Postat av: Stefan_E

What a roadtripp....

2008-11-08 @ 23:30:46
Postat av: Jörgen Nyberg

Eeehh... Spännande! Hehehe...

2008-11-09 @ 01:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0