No X-mas

Idag har jag bestämt mej för att inte ha nån jul i år.
Ett jävligt bra beslut (om jag får säga det själv).

Under promenaden med hunden så såg jag flera elektriska ljusstakar.
Sånt irriterar. Vänta åtminstone till 1:a advent.

Jag tror att dom som har elektriska ljusstakar redan nu är samma personer som
döper sina barn till Kevin och Cassandra och ser på "Idol".

Det tror jag visst det...
Hur mår jag idag då?
Visst äre bättre, men inte faan äre bra.
Idag har jag bestämt mej för att inte ha nån jul i år.

Kommentarer
Postat av: Eriks mamma

Betyder det att du avstår julsnapsen också? Annars har vi några platser över vid vårt julbord! Puss på rumpan!

2008-11-20 @ 19:26:32
Postat av: Magstar

Julsnapsen och en bit gravlax är det jag, trots allt, inte avstår.

2008-11-20 @ 20:29:16
Postat av: Ellie

Om du bestämmer dig för att du i alla fall vill fira juldag så är du varmt välkommen hem till oss på förfestfest.... : )

2008-11-21 @ 18:14:41
URL: http://elliesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0