På menyn: Rumpstek

Fortsätter mitt harklande, snörvlande, tv-tittande och funderande...
Konstaterar att Philip & Fredrik sitter i en guldsits. Dom kan göra vad dom vill utan att refuseras. Det är onekligen lite stuk av räkmacka över deras karriär.

Av alla galenskaper dom gjort så kan jag inte släppa tanken på den gången då det var arsle på menyn. Jag erkänner att jag tänkt på det bisarra mer än en gång. Jag avser alltså när Fredrik Wikingsson åt av sin egen stjärt. Nu kan jag inte släppa tanken på att jag kanske borde proväta min egen rumpstek. En kittlande tanke. 

Med tanke på att mitt kött har badat i vin i många år, så kanske jag smakar lite som Bourgognegryta. Gott! Tyvärr så vågar jag inte skära i mej själv, och jag vågar absolut inte stoppa en skalpell i handen på någon annan och be om en köttbit från rumpan. M a o: Det blir ingen rumpstek här. 
Vid närmare eftertanke så blir jag oerhört kräkfärdig av blotta tanken på att äta människa, i alla fall rå. Men skulle det bli aktuellt så skulle jag nog baka mitt kött i ugnen en stund, med vitlök och morötter, kanske lite timjan.

Nästa fylla med efterföljande "nattamat" kan kanske bli farlig. Mycket farlig.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Är det fortfarande kannibalism om man äter av sej själv? Låter äckligt i vilket fall.

2008-11-19 @ 19:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0