Söndagskul

Trots all erfarenhet. Ibland förvånar jag mej själv och blir mogen och seriös. 
Idag är det söndag och det här är inte en sån dag. 

Därför dammar jag av en gammal klassiker, inspirerad av mej själv och ett inlägg jag skrev för ca ett år sen. Vi tutar igång den legendariska "Bajsleken". Det är inte nytt och det är inte banbrytande. Men roligt. 

Sanna mina ord. Är inte kiss- och bajshumor sååå kul? 
Jag erkänner: Japp, det tycker jag att det är. 

Reglerna till "Bajsleken" är enkla: Välj en filmtitel. 
Byt ut valfritt ord i titeln mot ordet "Bajs/Bajsar". Skitenkelt!

Jag ger er några "ingångar" och sedan spinner ni vidare på egen hand: 
"Jag vet vad du gjorde förra sommaren "
"Mannen som kunde tala med hästar" 
"Dansar med vargar"
"Agent 007 ser rött"  

- För er med begränsning. Byt ut det kursiva ordet mot.. Ja, ni vet.. Se ovan...

Nu ska jag ägna en stund åt jobb och matlagning. 
Sedan ska jag eventuellt växa upp. Kanske.
Vi får se.

Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du haft en fin dag! :)

2008-11-09 @ 15:42:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en fin dag! :)

2008-11-09 @ 15:48:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Frågestund

Nu är det frågestund i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu. Hoppas att även du kan vara med och delta i detta om det är så att du har några frågor att ställa.



Kanske är det så att du är ny vid bloggen, och då får du naturligtvis kolla dig runt och "känna dig som hemma" och förhoppningsvis kommer du att få upp ögonen som så många andra för en av de bloggar som som sagt växer snabbast just nu.



Tack på förhand och ha en fortsatt trevlig söndag!



Mvh

2008-11-09 @ 16:00:07
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Marcus Anonym

Hejsan. Eftersom jag kan vara anonym så erkänner jag också: Det är kul. Med rätt sällskap kan Bajsleken nå oanade höjder Tack för en kul blogg.

2008-11-09 @ 20:05:14
Postat av: Yllet

IDIOT! ;-)

2008-11-09 @ 22:02:00
Postat av: Ullis

Vår "lilla" 5-åring skrattade så han grät när jag introducerade denna lek. Ja, jag skrattde också så jag vek mig. P&K U

2008-11-12 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0