1041

Jag försöker ständigt att hitta anledningar till att fira.
Uppgiften är inte helt lätt om det ska vara nån form av klass på firadet.
Man kan ju göra det lätt för sej och fira att man vaknade, överlevde transporten
mellan jobb och hem, att solen gick upp osv, men riktigt så beige vill jag inte vara.

I sökandet efter anledningar att fira så såg jag fram emot att att fira mitt 1000:e
inlägg på bloggen. Så döm om min förvåning, och besvikelse, när jag alldeles nyss
kollar räkneverket och konstaterar att detta är inlägg 1041!!
Bloggen har helt sonika skenat iväg utan att informera mej. Shit!
Är det uteslutet att det inte är en siffra att fira??


Kommentarer
Postat av: Timo

Jag minns att du vid ett tillfälle sa: Jag feströker. Sedan följde du upp med att citera Nationalteatern: Livet är en fest. Borde inte det kunna fungera även på firande?? Jag tycker att 1041 inlägg är en anledning att fira om inte annat. Kram, friend.

2008-10-22 @ 20:43:59
Postat av: Misterioso

FIRA FÖR JÄKULEN!!!!!!!!!!!!

2008-10-22 @ 22:53:39
Postat av: Pejlert

man kan alltid fira, men ett bra firarnummer är väl 1111?! Sen kan du ju fira 1234 också!

2008-10-23 @ 23:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0