Bra eller dåligt?

Jag bara undrar: Är det ett bra tecken när min jobbdator tjuter?

Mina egna spekulationer säger mej följande:
Om datorn är i fokus: Nej.
Om jag är i fokus: Ja.

Förra gången jag var med om något liknande ringde jag datorkillen.
- Hej. Är det ett bra tecken om det ryker från min dator och skärmen har blivit helt grå?
Det tyckte inte datorkillen att det var.
Han kom springande och hämtade min dator.
Sedan såg jag den aldrig mer.
Istället fick jag en ny dator, som var mycket bättre.
Det är ungefär så jag tänker...

Kommentarer
Postat av: TP

Bra tänkt, Mange!! Ha en toppenhelg!! Kramar

2008-10-24 @ 13:47:49
Postat av: Tomas V

Jag bara håller med. Datorer är ju ändå döda ting.

2008-10-24 @ 16:02:07
Postat av: Anonym

En dator som tjuter är INTE ett bra tecken./Datasupporten

2008-10-24 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0