Dömm i hövve

Jag vet inte hur smart på en skala jag är, egentligen.
Åkte hem från jobbet idag då jag kände att det var migrän i antågande.
Kom hem, tog en tablett och gick till sängs. Vaknade två timmar senare och insåg att jag inte hunnit det jag borde pga av mitt "tillstånd". Klev upp (lite lagom medicindimmig), satte mej i bilen och åkte dom 5 milen tillbaka till jobbet. Nu sitter jag här. Känner mej inte särskilt plikttrogen och är inte särskilt produktiv. Är seeeeg... Det går saaaaakta...

FEM MIL!!! För att blogga, jobba sakta, svara på mail och sippa kaffe. Sedan tillbaka hem igen. FEM MIL IGEN!!!
Känslan är att jag borde äta medicin för nåt annat än migrän. Mot dumhet t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0