En onsdag med hinna på hjärnan

Sågott som varje dag klagar jag över att jag är trött. Huvudsakligen gör jag det för att jag är trött. Den primära anledningen till tröttheten är, förutom jobbajobbajobba, att jag sover för lite.

Idag är det tvärtom. Nej, jag är inte pigg, men jag har sovit. För mycket.
Kl. 21 la jag mej tillrätta. En gammal Julia Roberts-rulle (Pelikanfallet) gick på 3:an och jag placerade mej horisontellt  för att se den. Jag gjorde det. En stund. Jag såg den fram till första reklampausen. Efter det är allting svart.

Klockan 23.30 ringde kamraten Danne. Vi ubytte några strofer innan jag avrundade och hasade iväg till den väntande tandborsten. Sedan åter till ett liggande läge. Enligt mina beräkningar har jag sovit ca 8,5 timme!! Borde inte detta vara en garant för en pigg & alert radioman idag? Rimligtvis: Ja. Sanningen: Nej.

Kan man ha en hinna på hjärnan? Det är nämligen så det känns. Om diagnosen är "hinna på hjärnan", går den att få bort? Inget funkar nämligen som det ska. Jag bävar för fortsättningen på dagen. Återkommer med rapport.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Låter som hösttrötthet, eller något sådant. Vitamintillskott rekommenderas.

2008-10-22 @ 15:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0