Ett öppet brev till mitt liv

Kära Livet. 
Hur mår du? Är hösten till belåtenhet?
Du ser inte så himla solbränd ut längre.
Jag mår så där idag. 
Jag vill inte vara oförskämd eller kränkande, men du kan ändå se det här som ett hot: OM DU INTE LUGNAR NER DEJ EN SMULA SNART SÅ KOMMER JAG ATT SÄGA UPP MEJ MED OMEDELBAR VERKAN. 

Så, bästa liv, sluta stressa upp mej. Jag skulle till exempel inte säga nej till en veckas semester i en solstol. Men nähä då, du kutar på som om det vore värsta sprintdistansen. 
Det är jobb och fester, Göteborg och Stockholm, möten, mera jobb och flytten. Det ska packas och städas. Det ska sorteras och slängas. Det är räkningar, service på bilen, vinterdäck, coaching, konsultationer och fan och hans moster. 
Det går mej på nerverna! 
I morse började jag nästan gråta när en kollega luktade svett. Inte så balanserat.
Mvh Magstar

Kommentarer
Postat av: Håkan

Men du. Hälsa livet att vi har gjort en bra vecka. Och vilket slut! (Och med det början på nästa, redan i dag.) Så det så.

2008-10-16 @ 17:44:25
Postat av: Nina

Tjenare Magnus! Nina Wisén här :D

DU får ta och lugna ner dig lite nu va :P

Ha det bra =)

2008-10-16 @ 20:58:49
URL: http://thatha.blogg.se/
Postat av: Misterioso

har livet svarat? nyfiken

2008-10-16 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0