Ingenting

Det är ett tag sen nu, Men jag försökte. Igen. Igår fick jag mail.

Men J... Vet inte vad jag ska svara. 
Jag gjorde slut. Det är ett gäng månader sen. Och egentligen var det ju aldrig något. Han var vacker och jag smickrad över att han ville ha just mej. Av alla som svansade efter honom så ville han ha en småfet pojkman med vilsen själ som jobbar med radio. 

Jag använde alla trick jag hade. Fina sms, spontanutflykter, middagar, vinkvällar och annat som snälla pojkar gör. Han var intresserad av mej och bara mej, men ändå spelade han väldigt svårflörtad. 

De första gångerna vi sågs lämnade jag honom alltid med en känsla av att det var kört. Men sen skickade han alltid sms dagen efter och så höll vi på. När jag till slut verkligen fick honom på kroken var det redan försent. För mej. Jag var inte längre intresserad. Tvivlar på att jag, egentligen, nånsin var det. Att han nu var kär i mej gjorde det bara jobbigare. Jag försökte. Vi försökte. Men jag var inte kär. 

Han var bara vacker. Sen drog han till Amsterdam. Jag vinkade av honom på flygplatsen. 
Han grät. 
Jag kände ingenting. Ingenting. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0