Rakt, för att inte säga spikrakt

En kompis granskar mej lite försiktigt. - Mange, du har ganska rakt hår va? 
Well, kära kamrat. Har veckan sju dagar? Är jorden rund?  

Om man så skulle leta i resten av sitt liv skulle man aldrig hitta en enda lock i mitt hår. 
Inget fall. Inget krus. Inte ens en liten böj. Volym har jag hört talas om, men jag förstår inte riktigt vad som menas med begreppet. Jag överdriver inte, jag har kontrollerat med vattenpass. Håret är rakt. Tro mej. Det var INTE jag som uppfann vare sej rakpermanenten eller plattången. 



Kommentarer
Postat av: Frågvis

Är det något positivt eller är det något negativt med det raka håret?

2008-10-23 @ 13:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0