Sammanfattning

Förra året så blev jag så trött på mej själv. Jag satte mej därför ner och skrev jag vad jag skulle sträva efter de kommande tolv månaderna. Nu utvärderar jag listan. Det här är sånt som aldrig skulle vara möjligt utan mina små noteringar i min agenda. Ni kanske skiter i det men jag loves it. Here goes nothing: 

- Rycka upp mej - GODKÄND 
- Sluta sakna kärlek som inte längre finns - GODKÄND
- Skriva en roman - UNDERKÄND 
- Ligga med fler än föregående tolv månader - VÄL GODKÄND 
- Respektera mej själv - GODKÄND
- Bli inbjuden till fler fester - VÄL GODKÄND 
- Skriva något jag får betalt för - UNDERKÄND 
- Umgås mer med mina vänner - GODKÄND
- Inte bli bitter och cynisk - VÄL GODKÄND
- Hitta en hobby som jag trivs med - UNDERKÄND
- Börja träna - UNDERKÄND
- Laga mer "riktig" mat - UNDERKÄND 
- Köpa en kavaj till - VÄL GODKÄND 
- Leva i nuet - GODKÄND
- Skratta högt oftare - VÄL GODKÄND
- Le mot folk oftare - GODKÄND
- Känna starkare - UNDERKÄND
- Skryta mer om mej själv - GODKÄND 
- Vara mer spontan - GODKÄND
- Vara roligare - GODKÄND
- Sluta söka efter ett djup som inte alltid finns - VÄL GODKÄND 
- Bete mej som folk bland folk - GODKÄND
- Aldrig gå hem först - GODKÄND
- Alltid säga 'ja' till efterfest - UNDERKÄND 
- Sluta ge folk goda råd - UNDERKÄND
- Sluta tro att gud kommer ändra på allt utan att jag anstränger mej själv - UNDERKÄND 
- Fortsätta blogga trots att det kanske blir det ohippaste folk kan göra - MYCKET VÄL GODKÄND 
- Ställa upp för mina vänner om de behöver mej - VÄL GODKÄND
- Sluta vara besserwisser - GODKÄND
- Snöa in på ett ämne istället för att kunna pyttelite om alla - UNDERKÄND
- Bli jävligt mycket snyggare - UNDERKÄND
- Klippa mej mera sällan - UNDERKÄND
- Lyssna på folk - GODKÄND
- Föröska vara nöjd med mej själv nångång - GODKÄND
- Tjäna mycket pengar - UNDERKÄND
- Tjäna några pengar överhuvudtaget - GODKÄND
- Inte acceptera en tillvaro jag vantrivs i - GODKÄND
- Flytta från "den lilla staden vid havet" - VÄL GODKÄND
- Inte vara ett "andrahansval" - GODKÄND
- Se folk i ögonen när jag pratar med dem - VÄL GODKÄND 
- Vara hel och ren - GODKÄND
- Dansa mer även när jag inte är redlös - GODKÄND 
- Sjunga mer, även i duschen - VÄL GODKÄND
- Alltid lukta gott - MYCKET VÄL GODKÄND
- Läsa fler böcker - VÄL GODKÄND 
- Skriva varje dag - GODKÄND
- Göra armhävningar varje kväll - UNDERKÄND 
- Kramas mer - GODKÄND
- Hålla käften på möten - UNDERKÄND
- Prata med folk jag tycker är vackra, coola eller verkar sympatiska även om jag inte känner dom - VÄL GODKÄND
- Vårda mitt språk - GODKÄND

Fan, det var inte så illa pinkat av en trähäst ändå. Ska ställa högre krav nästa år. Nu får du, kära läsare, om du orkar, chansen att förändra hela min persona. Vad tycker ni rimligen borde stå på listan inför nästa år. Go´kväll..

Kommentarer
Postat av: K

Bry dej om dej själv mer. Kram, Mange.

2008-10-17 @ 09:34:51
Postat av: Magnus, Sthlm

Inte skriva så många, långa jävla inlägg. Jag har inte tid att läsa. ;-)

Ha en trevlig helg!

2008-10-17 @ 10:03:22
Postat av: Richard Byström

Tycker du verkar ha en ganska bra helhetskoll på vad du behöver.

2008-10-19 @ 20:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0