Fisk med ris

Idag käkade jag lunch med ett gäng kamrater på jobbet. Innan själva intagandet av maten, som f ö var Sushi, så var vi tvungen att inhandla densamma (en liten småtråkig bieffekt). Medans vi väntade så småpratade jag med min kompis Karin. Hon är en trevlig person och vi har genom åren både festat och jobbat ihop. Hon tillhör den skara som med jämna mellanrum både läser och kommenterar här på bloggen.

När vi stod där och småpratade, i väntan på "fisk med ris", så sa Karin: Jag sa till Peter häromkvällen att jag lär känna dej bättre via bloggen än i verkligheten.

Kan det verkligen vara så? Måste fundera på det. Också.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag håller med! Att du varit en snäll och trevlig prick har jag alltid vetat. Men via bloggen har det gått upp ett och annat ljus för mig, vilket är trevligt! Synd att det är så långt mellan gångerna vi ses! Dax snart.....Kram Ullis

2008-09-06 @ 08:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0