Gärna hjärna

Jag har tagit del av forskning som visar att man ska lära sej tre (3) nya saker varje dag för att hålla hjärnan i trim.
Nu har det gått två dagar och jag kan inte komma på att jag lärt mej en endaste grej. Jag har iofs kommit på att "Skräckväldet" i Frankrike pågick 1792-94 och att Pontus Platin kom 8:a i Melodifestivalen 1979 med låten "Nattens sång", men det känns inte som att det är nåt nytt, snarare nåt jag redan visste, men som helt plötsligt bara uppdaterades, liksom flöt upp till ytan. Tror inte det gills..

Kommentarer
Postat av: Linus

Går det att lära sej retroaktivt? Om du lär dej nio nya saker imorgon så har ju hunnit i kapp. Ett tips i all enkelhet.

2008-09-02 @ 21:24:19
Postat av: Timo

Man blir ju lite ledsen i både öron och ögon när man påminns om att Pontus Platin så sällan hörs på våra fester. Kanske han kan visa upp sej mot betalning och göra några najsa moves. Kolla.

2008-09-02 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0