Generad

Jag läser inte bara min egen blogg. Jag läser andras bloggar också. Jag har ett helt gäng med favoriter som jag alltid återkommer till. Emellanåt så hamnar jag på bloggar som jag inte förstår mej på. Linda Rosings blogg är ett exempel på en riktigt dålig blogg, men trots det så har hon massor med läsare. Men okej då...

Man ska inte kasta spjut i radhus, men ändå...

Nyss råkade jag av en slump hamna på en blogg som gjorde mej generad. Festfixaren (eller vad han nu är) Micke Brinkenstjärnas blogg är så dåligt skriven, och så självgod, så jag rodnar och hulkar i ett och samma andetag.
Se eländet här.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej M. Läser din blogg varje dag. Vore intressant att se vilka bloggar det är du läser. Kan du inte lägga in dina favoritlänkar under inläggen?

2008-09-07 @ 00:20:27
Postat av: Magstar

Hej Henrik. Kul att du läser. Eftersom jag är svårt tekniskt underutvecklad så kan jag inte lägg ut länkar. Lärde mej nyss att länka i själva inläggen. Ska försöka lära mej./ M

2008-09-07 @ 00:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0