Hairylujah

Innan jag fyllde 30 var jag slät som en barnrumpa, åtminstone på kroppen.
Efter 30 började jag få hår på magen och bröstet. Det blev som en andra pubertet.

Häromåret så kom pubertet nr. 3.
Nu var det axlarnas tur. Hur småläbbigt är det inte att få hår på axlarna, och hur svårt är det inte att raka sej där när man är vig som ett kylskåp?

Nu har pubertet nr.4 gjort entré!!  Ordet "Välkommen" känns förmätet.
Den här gången är det näsborrarna och öronen som börjar bli anfrätta av diverse strån.
Vad är det som händer!!??

Om det nu är så att pälsfragmeneten måste göra sej påminda, varför växer det inte ex på framsidan av låren, där det hade varit enkelt att avlägsna uppkomsten? Varför växer det hår överhuvudtaget? Ska jag vaxa axlarna? Frågorna hopar sej. Har ni några raka svar att ge mej så hyvla över dom.

Kommentarer
Postat av: Zeb

Var i h-e får du allt ifrån?

2008-09-02 @ 21:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0