Nära döden

Jag hörde för ett tag sen att "för att en blogg ska leva så krävs det att man skriver sex inlägg om dagen". Jag tyckte det lät lite övermaga (kanske för att mitt liv inte har tillräckligt med innehåll). Idag fick jag en ny parameter att förhålla mej till. "Beviset för att din blogg är levande är att du har minst 10 kommentarer per inlägg".

Jag skriver i bästa fall 3-4 inlägg. I bästa fall har jag 2-3 kommentarerar per inlägg.
Enligt ovan nämnda måttstock så är det ni läser en "Nära-döden-upplevelse".
Välkomna allesammans.

Kommentarer
Postat av: Henke

jag bidrar med en kommentar för din överlevnad.

2008-09-23 @ 13:27:43
Postat av: kanin

Mitt senaste blogginlägg var i söndags. Inga kommentarer än. Ingen på det förra heller. Som var i torsdags.



Stendöd alltså.

2008-09-23 @ 14:39:30
Postat av: Norman

Jag skriver ett inlägg i veckan, kanske. Bara ett fåtal kommenterar. MEN, det är minst 2500 om dagen som tittar in. Vad gör det min blogg till då? Odöd? Muhahaha, den odöda bloggen spökar för "internetexperterna".

2008-09-24 @ 02:48:55
URL: http://maxmagnusnorman.com/artist_blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0