Not my day today

Det blev inte mycket till bloggande idag. Vissa dagar funkar inte. Idag var en skitdag. I alla bemärkelser. Vaknade. Mådde skit. Orkade inte kliva upp. Låg kvar. Åkte inte till jobbet. Då. Åkte senare. Mycket senare.

Vanligtvis är jag lyckligt lottad och och gör mest roliga jobb. Som att samtala, intervjua osv. Kanske inte alltför oväntat eftersom jag är "radiopratare". Men ofta blir jag sittande med gageutbetalningar, planeringar, webbtexter osv. Idag var det liksom allt på en gång, dvs när jag väl kom till jobbet, klockan 16 på eftermiddagen...

Och hur kändes då det, frågar vän av ordning? Det kändes ungefär som blött toapapper, våtservetter för röven. Kom hem kl 22.30. Glamoröst jobb, my ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0