Dag 2

Överraskar mej själv med att tacka nej till fotografering inför lanseringen av en bok.
Det behövs inte. Innehållet talar för sej själv och jag gör mej inte på bild.
Dessutom: Jag är ju ledig! Märkligt hur min exhibitionism sakta men säkert  skruvas ned.

Annars har min andra minisemesterdag börjat bra. Chockade Frank the dog med en timslång morgonpromenad i en ganska kall liten stad. Återvände till boendet för en morgonshake (lågkaloridryck), skön ensamhet, en stund med DN och  nu nätverksamhet.

På dagens agenda återfinns: Umgänge med god vän, justering av frisyr och reducering av hårstrån, hojfixning, vistelse i skog och vid hav samt avsluta boken jag läser just nu.
Jag tycker själv det låter som en ganska schysst verksamhet en helt vanlig tisdag. Hörs!

Just det. Glömde. Jag hade en sexdröm inatt. Wow!

Mvh Eder Semesteridkare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0