Ungar

Jo, jag vet. Farbror M börjar bli gammal och nostalgisk. Han t o m gillar barn.
Numer har den gamle tjockgubben en hel liten hög med ungar som verkar tycka att han är snäll, eller nåt. På Topp 5-listan återfinns dessa två små telningar som ni ser på bilden. På listan finns också min gudson Erik och hans syster Signe, men några färska bilder på dessa tu har jag inte just nu (det säger en del om vilken uschlig  gudfar jag är). Därför får ni hålla tillgodo med Mille och Alva som delar platserna 2-4 med ovan nämnda små illbattingar.
Men lika bra det. Det får inte bli för mycket av det goda.


Mille & Alva

Oj. Ursäkta. Sorry. Ni undrar över Förstaplatsen på listan...
Den ungen är lite större i storlek, but always no.1. Always. Alltid!

Hampus, my pride & joy.

Kommentarer
Postat av: Erika

Söta barn och en typisk tonåring. Hahaha. Ska man ha dem på bild så är det när de sover.

2009-08-14 @ 21:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0