Äpple, mandarin eller fläckig banan??





Som ni märker så genomgår bloggen just nu en form transformering.
Från att ha varit mer eller mindre uteslutande en textblogg, så blir det allt fler bilder. Detta beror på att jag nyligen köpt en ny kamera. Eftersom min begåvning på fotoområdet är exceptionellt begränsat så fotograferar jag en hel del och har nu börjat "behandla" bilderna i ett program. Nu senast har jag hittat en sida på nätet där man kan göra massor med roliga saker (se texten i bilden). Än så länge fattar jag i princip ingenting, men jag försöker.

Kommentarer
Postat av: T&J

Märker att det börjar bli bilder mest hela tiden.:)

2009-08-14 @ 20:48:29
Postat av: Bålsson

Du lyckas ganska bra. Keep going Men sluta inte skriva. Ha en fin helg.

2009-08-15 @ 00:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0