Bowlingdejt

En kompis hade en bowlingdejt häromdagen. Innovativt.
Jag har ingen aning om resultatet (i dubbel bemärkelse. Ni fattar?)

Att ta med en kille på bowlingdejt är ju lite special. Eller också inte. Om man är fler än två går det nog fint, men om man bara är två kan det bli konstigt. Kanske. När jag sitter ner bowlar han. Och tvärtom. Visst, visa hur man bowlar genom att stå nära, nära låter ju bra i teorin. Ni vet sådär som man ser golf- och tennisinsruktörer göra, dvs trycka sej intill och föra honom nästan som i tango. Yeah, right. Nästan alla killar har bowlat. Om jag skulle stå och trycka snorren mot hans röv för att visa hur man bowlar skulle jag framstå som farbror Bosse. Dessutom är jag rätt usel själv på bowling. Jag är mest förtjust i de lustiga skorna man har på sej. Tror det får bli nåt annat än bowling för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0