Fuck that shittalk!

Jojo. Den gamle Mange är tillbaka. Det förra inlägget är förstås en av mina gamla, smått legendariska, känslokaskader. Älska mej! Tyck synd om mej!

Jag får det att låta värre än vad det är. Jag blåser upp mina funderingar och gör de till nåt de inte är. Så är det ofta. Så även om det förra inlägget är sant, så är det bara sant kl 03.22 på morgonen när jag är full, trött och besviken. Klockan 12.45 dagen efter ser jag sekvenser av sanning, men också gigantiska element av effektsökeri. För så jävla illa är det ju inte.

Visst, jag har alltid behövt bli bekräftad, men att göra en tragedi av Norén-mått av det hela är också så typiskt mej. Det finns värre saker att sura över. Inbillar jag mej. Hepp!

Kommentarer
Postat av: CJM

Hej. Det som är skönt med dig är att du verkar vara både glad och ledsen, rolig och allvarsam och vågar visa det. Läser ofta din blogg numer. Önskar dig en härlig lördag./CJ

2009-08-22 @ 13:34:46
Postat av: Thomas T.

Like u!

2009-08-22 @ 13:50:46
Postat av: Johan M.

Insikter som dessa kommer ofta dagen efter. :)

2009-08-22 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0