Gummigren

Efter halva dagspasset i Radiohuset i Stockholm tog vi en paus.
Min kollega, Tulla, och jag tog vår tillflykt till den friska luften utomhus.
Efter 2 minuter, sittandes på en mur, utbrister hon högt och tydligt:
"Jag har ett tuggummi i mellan benen".

Sanna mina ord. Mellan benen på frk Tulla sitter ett tuggummi i size av en pingisboll. Var, hur och när gummit hamnat där är okänt, men där satt det. Utan tvekan, bland diverse lunchflanörer, började hon febrilt att dra, klösa och pilla sej själv där gummit sitter för att få det att lossna. Undertecknad vrider sej av skratt medans oförstående betraktare tar del av spektaklet.

Är då detta en sann historia? Ja. Bildebevis ses nedan, om än med de påtagliga delarna av tuggmassan bortpillad.


Kommentarer
Postat av: Hendrix

Jag gillar realitygrejer. KUL!

2009-08-30 @ 22:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0