Hipp Hurra!

Jag sitter vid mitt lilla balkongbord och tittar ut över Esplanden som så många gånger förr. Jag har sett fyllon snubbla, folk missa bussen, studenter åka lastbil. Jag har sett en kille bli nästan påkörd av en bil. Jag har sett alla slags väder ni kan tänka er, jag har hört fåglar sjunga, kraxa och skrika som barn. Allt från måsar, duvor kajor och småfåglar har suttit på balkongräcket och tittat på mej.

Och jag har bloggat. Som fan. Med detta har det hunnit bli 1530 inlägg.

Jag har skrivit om allt från min familj och höjdrädsla till våldsamma fester och sorg.

Det känns lite konstigt att tacka er för att ni läst, eftersom det inte var tänkt att nån skulle läsa alls till en början. Jag skulle ju bara "skriva av mej", men nu är det så det är. Ni är inte jättemånga, men ett gäng är ni allt.

Så jag niger, tackar och bockar.

.

Kommentarer
Postat av: Lage

Ut å jogga, hem å blogga! Keep on

2009-08-24 @ 22:07:02
Postat av: Fredrik Gustafsson

Läser bloggen varje dag numer! Keep on 2!

2009-08-25 @ 00:08:10
Postat av: Sara Forsberg

Jag gillar dig och din blogg. Kram.

2009-08-25 @ 12:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0