No stress

Idag är en bra dag. Tror jag. Fråga mej inte varför. Jag vet inte.
Det liksom spritter i benen.

Jag går ut med Frank, the dog, och kommer på mej själv med att dansa lite till Laurent Wolfs "No stress". Jag får ett sms med uppmaning till umgänge. Mer dans. Jag möter en man i kostym. Han tittar på mej som vore jag galen. Och idag är det nog inte bättre. Blodet pumpar och jag skiter i alla som vill mej illa (jaa, det är säkert nån). Idag låter jag dem inte ta i mej. Inte dra ner mej. Försök bara. Idag är jag jag.

Imorgon är det kanske du som dansar.
Men nu är det jag. Jag dansar lite till, ifall det är ok med dej?

Kommentarer
Postat av: Henke

Det är ok med dans. Så dansa på du.

2009-08-14 @ 12:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0