Saturdaynight´s alright for fighting

Det har inte blivit några långa inlägg på ett tag. Det är resultatet av kombinationen "Allt & Inget". Det häder en hel del, men inget värt att, just nu iaf, tänka djupare på eller sätta på pränt. Jag är liksom ledig. 5:e veckan nu. Tror det är tre kvar, eller är det två. Hmm.. Måste kolla det där.

Idag t.ex har min dekandenta tillvaro sett ut ungefär såhär. Jag vaknade, såsade omkring en stund, gick ut, flanerade, reflekterade, drack en espresso, drack en till, promenerade, tittade på folk, kikade in i några butiker, tog T-banan tillbaka till Kungsholmen. Duschade, surfade, spillde upp dagens första drink, tog en cigg, tog en drink till, pratade i telefon, tänkte, sms´ade, tog ännu en cigg. Ungefär där är jag nu.

Ni fattar... Det blir inte så mycket konkret som jag kan bjuda på. Just nu är tankarna uteslutande för mej själv. Ikväll ska jag umgås med ett gäng nygammalt sällskap. Tror det kan bli riktigt trevligt.

Och eftersom alla frågar. Här kommer svaret: Nej. Jag har varken sett, eller gått i Pridetåget. Been there, done that.


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag tycker dú verkar ha en hyggligt juste semester. Lång verkar den också vara. Semestern alltså. ;)

2009-08-01 @ 23:21:13
Postat av: Timo

Men du var i Tanto i alla fall! Såg dig, kände på dig.... ;) Muahahaha

2009-08-03 @ 01:43:56
Postat av: J

Och vem var snyggingen du hånglade med?

2009-08-03 @ 02:06:26
Postat av: MAGSTAR

Kan jag få ha lite integritet, mina bästa herrar?

Kramar är inte samma sak som "hångel" (bara ibland.haha). Vill minnas att ni bägge två (Timo & J) fick varsin kram. Crackheads! ;-)

2009-08-03 @ 10:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0