Det knasar!

På förkommen anledning: Jo, datorn "knasar" fortfarande. Den fungerar lite som den själv vill. Därav ännu sämre struktur på bloggandet än tidigare. Som om det inte vore nog med det. Mitt högra knä "knasar" det också. Det är inte helt lätt att gå på kryckor och att dammsuga samtidigt, eller att bära en bricka med te och mackor till vardagsrummet. Nyss stod jag vid diskbänken och fikade. Jävligt trist! Det mesta knasar just nu...

Hur ska jag kunna ta mej till Posten?
Hur ska jag kunna ta mej till optikern?

It sucks to be händikäppt...

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är nu det visar sig vilka som är verkliga vänner. Jag kan komma och fika upp ditt fika så slipper du stå och krångla med det :-P

2009-12-09 @ 18:29:03
Postat av: TJ

I´ll be there for YOU! sjunger

2009-12-10 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0