Franke / Manke

"Franke" heter en figur som tydligen är med i ett barnprogram som heter "Höjdarna".
Idag kom en av mina chefer, Tomas, in i studion. Han kluck-skrattade och hävdade med bestämdhet att jag, i glasögon, ser ut som nyss nämnda "Franke".
Här är "Franke"   Här är jag (han i mitten)

Vad tycker du? Själv är jag tveksam. MYCKET tveksam...
Kollegan Christers ord lindrade: "Franke är ju också filosofisk och kärleksfull".

Ps. Min andra chef, Lena, säger att kylan är mitt fel... 
// Mvh "Förtryckt på jobbet"

Kommentarer
Postat av: Stefan E

Nejnejnej...helt olika bågar ;))

2009-02-12 @ 12:59:42
Postat av: Trille F.

Jag kan nog hålla med chefen. Vissa drag finns. ;-) Du har rakat dig bättre.

2009-02-12 @ 14:18:21
Postat av: Eva

Om du tycker om att bli kallad för söt så är det ju bara att tacka och ta emot. Du är söt, också. Puss

2009-02-12 @ 15:59:13
Postat av: Frestadius

Om du är Franke. Vilka är då dom andra två? Rätt ska vara rätt.

2009-02-12 @ 17:24:07
Postat av: Ullis

Måste säga att det stämmer rätt bra! Titta på detta program så hittar du fler mer eller minder kända personer som liknar figurerna. Jättekul att du är tillbaka!!!

Puss och Kram Ullis

2009-02-12 @ 21:18:08
Postat av: Lage

Sjukt lik! Visade barnen.....enda kommentaren: "Ester är kompis med Franke", det du!

2009-02-12 @ 22:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0