UPPROR!!!!!

När jag väl fått nån sorts ordning på söndagstankarna så kom tankarna på uppror.
Vissa gör uppror genom att tjuvröka, pierca sej, kalla sin mamma för "fitta", supa arslet av sej eller utbilda sej till musiker fast far & mor säger jurist.

Men eftersom jag passerat den normala "upprorsåldern" (med några få månader...) så kom jag på att mitt uppror den här gången skulle bestå i att jag, utan att väcka någon, smyger iväg till McDonalds och äter en frukost. Hehehe....

Sagt och gjort. Bus-Mange ska ge det präktiga helgfrukost-livet en rejäl käftsmäll. Jag ska dessutom göra det i mammons tempel hos det multinationella, utsugande, ondskefulla företaget. HAHAA!!! Mina planer var: Jag ska till frukost idag dricka en STOR COCA-COLA!!!

Fatta hur upproriskt och rebelliskt av mej.
Med tydliga och bestämda steg gick jag mot målet. Öppnade dörren och gick fram mot kassan och ställde mej i kön. Det var då som något rann av mej. Min upproriska attityd och lust försvann. Det var nog lukten som satte P för rebellen i min kropp. Att känna lukten av frityr och svett före 11 en söndag lockade inte till att äta.

Jag gick därifrån. Handlade oliver, paprika, rökt skinka, en brieost, juice och ett par ciabatta istället.
Kontenta: Jag är VÄRLDENS MEST USLA OCH SÄMSTA rebell och upprorsmakare.
Jag är sjukt besviken på mej själv.
Hej Söndag!

Kommentarer
Postat av: Sunday Im in love

Du är nog mer klok än usel. Tycker det du köpte lät betydligt godare än det som Mcd´s erbjuder.

2009-02-15 @ 18:21:17
Postat av: peter

du är vuxen nu, min vän. så är det med det. kram

2009-02-15 @ 20:53:51
Postat av: Micke, Uppsala

Gör nya försök!

2009-02-15 @ 23:00:54
Postat av: Pejlert

Latte och grillad baguette på Coffee House hade funkat bättre!

2009-02-16 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0