Dagen efter, kvällen före och idag

Har inte riktigt tid med bloggen. Solen väntar.
Men det var ju nån som sa att "det krävs fyra inlägg om dagen för att hålla en blogg levande". Sicken tosing!

I nuläget vill jag bara konstatera, och rapportera, att gårdagens middag blev bra. Gästerna var nöjda och jag likaså. Det är en bra känsla, och en god förutsättning för nästa dag (dvs idag) att ha en trevlig kväll med sej i bagaget.

Nu packar jag kaffe, hund, en bok och en handduk och placerar min feta kropp på nån plats nära vatten. I sol. Den bleka huden måste måste få färg!

Må fredagen vara snäll med edra liv!
Det är min 15:e semesterdag idag.

Kommentarer
Postat av: Ecke

Sol är skönt. Brun hud ger välmående. P&K.

2009-07-17 @ 18:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0