Salladsprojektet 09

I brist på egen täppa så har jag lånat en bit utrymme för odling. Fråga mej inte varför för jag har inget svar, men troligen är det nåt sätt att få utlopp för något som bor inuti mej som inte får utlopp på annat sätt. Jag har iaf planterat mangold, sallad (2 sorter), purjolök och persilja. Inte ens i min vildaste fantasi trodde jag att det skulle växa, men det gör det. Just nu funderar jag mest på hur jag tänkte, om jag tänkte. Vad gör man med så mycket sallad? Antar att jag får fundera på saken.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Ett stånd på torget kanske kan vara modellen. Jag menar inte bånge, utan ett stånd. Du fattar. :)

2009-07-22 @ 17:43:37
Postat av: Soffipropp

Det är synd att sallad inte går att frysa in. Du får lov att äta som bara den. Haha.

2009-07-22 @ 18:06:15
Postat av: Lage

Gör en sallad!

2009-07-22 @ 20:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0