Nästa gång: Tigerbalsam


Jag måste ta krafttag för att sluta:
1. Få starka saker på fingrarna.
2. Gnugga ögonen med fingrar som ovan.

Det började med den nya pepparkvarnen och det finmalda peppardammet som inte bara hamnade i maten. Krydda, krydda, krydda goda maten..
"Oj, det kliar lite i mitt ena öga. Oaaahhh!".
Det fortsatte med en chilifrukt. Hacka, hacka, hacka den starka chilin.
"Hmm. det kliar i ögat (det andra). AAAAHHHOOO!!!".

Ser ni en lönnfet mansperson som snubblar omkring utan ögon med eld sprutande ut ögonhålorna så kan ni ju hälsa. Jag är inte så otäck som jag ser ut.

.

Kommentarer
Postat av: Uffe

Skrattar mej sjuk! Hahaha! ;)

2009-03-02 @ 16:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0